Liever onder het genot van een kop koffie met ons kletsen? Geen enkel probleem! Maak dan snel een afspraak.
Liever onder het genot van een kop koffie met ons kletsen? Geen enkel probleem! Maak dan snel een afspraak.
ITpact staat voor je klaar om te helpen bij vragen of problemen, zelfs als je geen klant bent. We kijken graag samen met jou wat de beste oplossingen zijn voor jouw organisatie en zijn zowel fysiek als digitaal bereikbaar!
We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur op het nummer +31 (0)53 – 206 5009 voor al jouw vragen.
Wil je ons liever een e-mail sturen? Dat kan ook! Voor technische vragen van onze klanten is het e-mailadres services@itpact.nl beschikbaar. Voor overige vragen of als je nog geen klant bent, kun je mailen naar contactus@itpact.nl.
Als ITpact klant heb je ook de mogelijkheid om zelf technische zaken te regelen via de ITpact Self Servicedesk Portal. Deze vind je op www.support.itpact.nl.
Doe het zelf
Als klant van ITpact kun je technische zaken ook direct zelf regelen.
Heb je liever dat wij contact opnemen? Laat dan je gegevens achter op de contactpagina. Wij bellen je zo spoedig mogelijk terug.
Via Teamviewer kunnen wij op uw computer meekijken om problemen te analyseren en eventueel gelijk voor u op te lossen. Klik op onderstaande knop “Start hulp op afstand” om Teamviewer te starten.